Saturday, 25 June 2011

! Kerna Sayang !

assalamualaikum.. helloo haii..
ary niy just nak u olsz baca sume niy.. bagi yang sudaa baca toe takper lha.. tapi yang belom baca.. hayati lha yea.. sebelom toe sediakan tisu banyak² taw.. haha.. :P takder lha.. tak sedih sangat pom.. aq just copy jea sume² toe.. hehehe.. :) 
Bacaa jeaaa.... hihi

biler kite sayang orang toe,
kite tunggu dia lame pom takpew,
tapi bile dia tunggu kite?? dia marah²..
aty kate alaa adatlah ada yang menunggu dan ditunggu..

biler kite sayang orang toe..
kite tak tido pom takpew layan dia yang ngah bosan..
tapi bile kite bosan,ade dia layan kite??
aty kate takpew,dia busy kowttt!!

biler kite sayang orang toe..
kite gaduh dengan dia,dia diam jea..
tapi dia heboh 1 dunia..
aty kate takpew,dia tension toe..

biler kite sayang orang toe..
kite call nak cakap dengan dia..
tapi dia bagi phone kat orang laen atau matikan..
biler jadi camtoe..
aty kate takpew,layan jea kawan dia,kawan kite jugak..

biler kite sayang orang toe..
kite bercerita dengan dia,citer dengan tunggul agy baek..

tapi biler dia bercerita dengan kite??
kite dengar..sepatah² kite kena ingat..
kalau tak ingat kite yang kena marah..
aty kate takpew, sayang katakan..

biler kite sayang orang toe..
kite dan dia lapar..
tapi kite bagi sume roti kite kat dia..
aty kate alaa jage ler aty dia,sian dia..

biler kite sayang orang toe..
kite sanggop bagi dia rest bile dia letih..
tapi bile kite letih,dia suruh jugak kite layan dia bile dia bosan..
adil ker?? aty kate..alaa bkn slalu pom..

biler kite sayang orang toe..
kite jadi cam orang giler dengar dia sakit..
tapi bile kite sakit..
dia siap kuar dengan kwn² dia raikan hari kesakitan kite..
aty kate alaa takpew,takkan dia nak berkepit dengan kite 24 jam..

biler kite sayang orang toe..
kite takpenah pentingkan diri sendiri..
tapi dia hipokrit tahap gaban..
aty kate takpew, dia memang camtoe kene lah terima..

biler kite sayang orang toe..
kite tak sanggop tengok dia derita..
tapi dia tak penah hargai diri kite..
aty kate,taw tak betapa kite sayangkan dia??

biler kite sayang orang toe..
kite sanggop tinggalkan dia selame²nya untuk dia bahagia..
tapi adakah dia tahu pengorbanan kite..
aty kate takpew janji dia bahagia..

Dan..
biler kite dah tinggalkan dia selame²nya..
dia datang ziarah pusara kite..
dia kate dia mintak maaf sebab penah mengata kite..
dia mintak maaf sebab penah buad kite tunggu dia..
dia mintak maaf sebab penah pakse kite layan dia tyme bosan..
dia mintak maaf sebab penah heboh 1 dunia salah kite..
dia mintak maaf sebab penah tak hiraukan call kite..
dia mintak maaf sebab penah tak dengar luahan aty kite..
dia mintak maaf sebab penah buad kite kelaparan sebab dia..
dia mintak maaf sebab penah ganggu waktu rehat kite..
dia mintak maaf sebab tak penah hiraukan sakit kite..
dia mintak maaf sebab penah pentingkan diri dia sendiri..
dia mintak maaf sebab tak penah tengok penderitaan kite..

NAMUN SEMUANYA TELAH TERLAMBAT....

p/s ---> HARGAILAH ORANG² YG KITA SAYANG...







Take Care.. Daaaa


No comments:

Post a Comment