Friday 16 December 2011

! 12 Cara Menjawab Telefon !


Hallo , hallo . Assalamualaikum . Salam sejahtera .

Walaupom sekarang dah banyak masa yang terluang , maklum laa dah tak perlu berkepit dengan buku , tapi rasa macam selalu sibuk jea . Hehe . Ape laa yang aq buad hari² . Makan , tidow , ngadap lappy jea kott . Kadang² tuu rasa bosan tapi malas pulak nak update blog . Kesian kat blog aq , dah semakin usang . I'm sorry dear . I Love You , My Blog . :)
Hurm , kali niy aq nak korang baca niy . 

12 Cara Menjawab Telefon . . . .

1. Soalan: Haloo, may I speak to bedah please?
Jawapan: Maap. sini bukan balai polis.


2. Soalan: Haloo, siapa disana?
Jawapan: Ntah. saya kat sini, mane le saya tau sape kat sane..


3. Soalan: Haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
Jawapan: Nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.


4. Soalan: Haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
Jawapan: Maap cik, nombor tak boleh disambung, hanye boleh dicampur.


5. Soalan: Haloo, mak ade rumah?
Jawapan: Mak takde rumah. Bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.


7. Soalan: Boleh saya bercakap ngan Siti?
Jawapan: Maap. Nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye… time kacih.


8. Soalan: Haloo, tolong panggilkan Samad. saya nak bercakap dengannye.
Jawapan: Sila panggil sendiri. saya sibuk. maap


9. Soalan: Halloo… …
Jawapan: Haloo. Pusat sakit mental disini. Anda ingin mendaftar?


10. Soalan: Haloo, saya nak tumpang bertanya…
Jawapan: Maap. Ini bukan kaunter pertanyaan.


11. Soalan: Haloo, Betul ke ini nombor 3234412?
Jawapan: Sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le tu.


12. Soalan: Assalammualaikum…
Jawapan: Waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite wajib jawab)

Haaaaa . Macam mana ? Lawak tak ? Hehe . Mula² aq baca memang tersengeh laa tapi bila baca balik , bukannya lawak sangat pom . Hahaha . Copypaste jea tuu . :D
Oraitt babeh . Jumpa lagi . Jaga diri . Daaaaaaa  -,-





No comments:

Post a Comment